menu close menu

GyIK

1., Minden korban végezhető a pilates?

Igen!
Bármilyen fizikai állapotban és minden korosztálynak javaslom.
A pilates figyelembe veszi az edzettségi szintet, az állóképességet és a kort is.
Mindezek függvényében szoktam összeállítani a gyakorlat sorokat, hogy azok teljes mértékben megfeleljenek az egyéni adottságoknak.

2., Nem túl lassú?

Nem!
Időnként vannak gyakorlatok, ahol sokkal hatékonyabb a feladat ha lassan és alaposan végezzük.
Viszont a pilatesben lehet növelni és hasznos is a gyakorlatok intenzitását.
Ez természetesen az egyén illetve a csoportok aktuális állapotától függ.

3., Nem fogok hamar ráunni?

Nem!
Szerintem a pilates órák egyáltalán nem unalmasak.
A feladatok változatosak és ráadásul különböző eszközök ( pl. szalag,kis labda, nagy labda, bot ) színesítik az órákat.

4., Otthon is végezhetőek a gyakorlatok?

Igen!
Nekem az a tapasztalatom, hogy ( egyénektől függően ) kb. 20 óra után a módszer alapjait elsajátítva otthon is lehet helyesen végezni a gyakorlatokat.
Szerintem érdemes kéthavonta legalább egy ellenőrző órára eljönni ( akár magánórára, akár csoportos foglalkozásra ).

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás