menu close menu

Üdvözöl a QtiPilates!

Speciális pilates, és az NMPT óráimat Budaörsön tartom, ahol személyre szabott edzéseim mellett, lehetőséged van a csoportos foglalkozásaimon is részt venni. A QtiPilates edzéstervét jelenleg öt különböző nehézségi szintű edzéstervvel készítettem el, melyek közül Te is kiválaszthatod a Neked legmegfelelőbb edzésmódszert.

Mit kell tudnod a Pilatesről?

Ez a mozgásforma oly módon vegyíti az izomnyújtásokat az izmok erősítésével, hogy a rendszeres edzések során megerősödő izmoknak köszönhetően, nagymértékben enyhülnek a mozgásszervi fájdalmak, a nyújtások pedig segítik a megrövidült izmokat.

Az erősítés során a hasizmokat, hátizmokat és az úgynevezett „core” izmokat dolgoztatjuk. Ezeknek az izomcsoportoknak a rendszeres karbantartása pilatessel kiváló gerinctorna, emellett az egész testet harmonizáló, átmozgató edzésprogram.

Jelenleg, az alábbi magán és csoportos foglalkozásokon tudsz részt venni, az órák típusai szerint.

Mit kell tudnod az NMPT-ről?

Natural Movement Pattern Training = Természetes mozgásminta tréning.

Bene Máté gerincspecialista által kidolgozott módszer! Egy olyan korszerű, hiánypótló edzésprogram, amely precíz és rendszeres végrehajtásával, a degeneratív gerinc- és ízületi betegségek egyik fő okaként szolgáló kóros mozgásmintákat korrigálja. Ezzel elősegítve a gerinc és egyéb mozgásszervi betegségek megelőzését, illetve kiújulásuk elkerülését.

A módszer hatékonysága abban rejlik, hogy a korrekciós mozgások és gerinctréningek többségétől eltérően:

  • az izmokat erősíti és nyújtja
  • az ízületek mozgástartományát megőrzi
  • a helyes strukturális mintát fenntartja
  • a hatékony kötőszöveti rugalmasságot megőrzi
  • és újra felkészíti az idegrendszert a gerincet beállító izmok helyes munkájára.

Jelenleg, az alábbi magán és csoportos foglalkozásokon tudsz részt venni, az órák típusai szerint.

1. NMPT

Az óra alatt nyújtó, korrekciós, statikus gyakorlatok vannak. A nyújtásokkal biztosítjuk az ízületek mozgástartományának szabadságát. A rendszeres, precíz korrekciós gyakorlatokkal megtanítjuk az idegrendszernek, hogy a helyes tartásért felelős izmok funkcionálisan jól működjenek.

A helyes minta kialakítása az alapfeltétele annak, hogy elkerülhessük a gerinc- és ízületi bántalmakat, vagy azoknak kiújulását.

Hogy kinek ajánlom? MINDENKINEK!

2. PILATES FIT

Ez egy speciális pilates edzés, melyben az összeállított gyakorlatok könnyen kivitelezhetők különböző gerincbántalmakkal, mozgásszervi, vagy ízületi problémákkal is, mert NMPT alapú az edzés program.

A PILATES FIT, segít az egészség megőrzésében és a rehabilitáció gyorsításában is.

Kezdőknek, újra kezdőknek, valamint túlsúllyal küzdőknek is bátran ajánlom, ezt az eszközökkel tarkított pilates órát.

3. PILATES EXTRA

A már nem kifejezetten pilates, hanem sokkal inkább egy, az NMPT és a pilates alapjaira épülő izomépítő, valamint testszépítő, testformáló edzésprogram. Ez egy súlyzókkal, szalagokkal, labdával és trx eszközzel kombinált, erőteljesebb edzésterv melyet haladó szintről való továbblépéshez fejlesztettem ki.

Ezt az egyedi edzéstervet elsősorban azoknak alakítottam ki, akik nem csak kemény, hanem kimondottan hatékony edzésekre vágynak. Olyanoknak akik nem csak, szeretik a kihívásokat, hanem bírják is a nagyobb fizikai terhelést.

PILATES EXTRA edzések ráadásul megóvják a testünket a helytelenül végzett feladatok káros hatásaitól és a túlerőltetéstől.

 

FONTOS!

A PILATES EXTRA edzésprogramja erősebben terheli a szervezetet, ezért erre a pilates órára komoly ízületi, vagy mozgásszervi betegségekkel ne jelentkezzetek!

Ha mégis a PILATES EXTRA órámra jelentkeznél, akkor az első találkozásunk során megbeszéljük az esetleges egészségügyi problémádat. Így, olyan edzéstervet készítek Neked, amely a Te egészségi állapotodnak megfelelő, és a PILATES EXTRA szintjének biztonságos eléréséhez szükséges, fokozatosan növekvő terhelést biztosítva számodra.

4. PILATES PLUS ( 60+ )

Fájdalom nélküli egészséges PILATES torna az idősebb korosztály számára!

A PILATES PLUS edzéseit legtöbben a budaörsi nyugdíjas tornaként ismerik, de én jobban szeretem, a PILATES PLUS elnevezést mivel, a nyugdíjas tornáról sokaknak egy unalmas és lassú foglalkozás jut eszébe. Olyan foglalkozás, ami ráadásul kínos is, hiszen nyugdíjas korban sokaknak már nehezen megy a mozgás.

A QtiPilates-nél azonban nem erről van szó!

A 60 feletti korosztály számára a rendszeres pilates több, mint fontos! A PILATES PLUS gyakorlatait úgy állítottam össze, hogy az akkora terhelést biztosítson Neked, melynek segítségével Te is elérheted a számodra megfelelő erőnléti szintet. Edzéstervemmel úgy mozgatjuk, úgy fejlesztjük az izomzatodat, hogy közben nem terheljük túl a szervezetedet. Természetesen itt is az NMPT edzésmodell irányelveinek figyelembe vételével!

A PILATES PLUS nagyon sok negatív egészségügyi problémát segít megelőzni vagy kordában tartani. Ilyenek többek között a csontritkulás, a megemelkedett koleszterin szint, az ízületi fájdalmak, valamint a mozgástér beszűkülése is.

Hidd el, hogy az idős korban végzett egészséges torna, nem egy küzdelem a korod ellen, hanem az egyre fittebbé váló test és a mozgás örömének újra felfedezése.

5. PILATES DANCE

2015-ben indítottam el a PilatesDance órákat. Az egyedülállónak számító óratípust úgy terveztem, hogy kombinációja legyen a táncnak és a pilatesnek. Ötvözze a tánc szabad, áramló dinamikáját, valamint a pilates elemeit eltérő ritmusú zenékre.

Ez alatt a három év alatt módosult, változott az edzés. Az eredeti ötletem mellett kialakult egy olyan variáció is, ahol 45 percet táncolunk, és 45 percet erősítünk.

Ami biztos! Ezen az edzésen szép lesz a tartásod, növeled az állóképességedet, nőiesedik a mozgásod és még „zsírt is tudsz égetni”!

6. PILATES, NMPT férfiaknak

Engedd meg, hogy motiváljalak és eloszlassam a pilatessel kapcsolatos téveszméket.

Először is:

  • a pilates nem csak női torna,
  • és egyáltalán nem könnyű

Ezekről bármelyik pilates órámon megbizonyosodhatsz!

Akkor is ha fáj a hátad, a térded, a vállad sőt, még akkor is ha makk egészséges vagy és az is szeretnél maradni.

Mindkét esetben kiváló választás az NMPT, és az erősítő, egészségmegőrző pilates óra! A férfi speciális pilates edzés akár önmagában, akár kiegészítő edzésként, akár sportsérülés megelőzésére is tökéletes. Gyógytorna mellett alkalmazva a sportsérülések még gyorsabban gyógyulhatnak!

Az általam összeállított férfi pilates edzések során súlyzókkal, trx eszközzel variált edzésprogramot végezhetsz, mely szép, szálkás izmokat formál.

Edzéstervem kiegészítősportként alkalmazva, olyannyira megerősíti a törzsizmokat a testeden, hogy az elsődlegesnek választott sportodban is teljesítménynövekedést fogsz tapasztalni.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésedet, olvasd el a Pilates Férfiaknak című menüpontot, és jelentkezz a megadott elérhetőségek valamelyikén.

7. Magánóra, egyéni NMPT és pilates torna 1-2 fő részére

Előzetes állapot felmérés után, a fizikai állapotod figyelembe vételével állítom össze a számodra leghatékonyabb gyakorlatokat. Az edzések kimondottan a Te ritmusodhoz alkalmazkodnak és a Te időbeosztásod szerint dolgozunk.

NMPT, Fitness és Pilates instruktorként az egyéni edzéseket elsősorban azoknak ajánlom, akik személyre szabott edzésterv segítségével szeretnének erősödni, mindezt természetesen helyes mozgásmintával, vagy azoknak akik szeretnék elkerülni, hogy bármilyen mozgásszervi problémájuk legyen, hogy a régi sérüléseikből adódó betegségeik (pl. porckorongsérv) ne újulhassanak ki .

 

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
08.00 - 09.30
Pilates
Csillag u. 1
08.00 - 09.00
Pilates XI-ker
Nevegy köz 2
08.00 - 09.30
Pilates
Csillag u. 1
10.00 - 11.00
Pilates Plus
Nyugdíjasház
10.00 - 11.00
Pilates Plus
Nyugdíjasház
17.00 - 18.30
Pilates Ifi
Kincskereső ovi
Kossuth L. u. 51
17.00 - 18.00
Pilates NMPT Kids
Kincskereső ovi
Kossuth L. u. 51
17.00 - 18.00
Pilates Ifi
Művelődési ház
19.45 - 20.45
Stretching
Kossuth L. u. 51
18.00 - 19.00
Táncmix
Kardio
Művelődési ház
19.30 - 21.00
Pilates
Mákszem óvoda
Patkó u 2
19.00 - 20.00
Pilates
Műv. ház
19.30 - 21.00
Pilates
Kincskereső ovi
Kossuth L. u. 51

A QtiPilates előnyei:

  • Bárkinek,bármelyik életkorban és bármilyen fizikai kondícióval végezhető
  • Megerősíti a “mélyizmokat” melyek egészségesen tartják a gerincoszlopot
  • Izomcsoportok, szalagok rugalmasságának megőrzése, nyújtása
  • Meggyorsítja a rehabilitációt, csökkenti az ízületi fájdalmakat
  • Csökkenti a stresszt
  • Növeli az állóképességet, kitartást és az életerőt
  • Önbizalommal, örömmel és energiával tölt el


Az NMPT hatásai:

  • Bárhol, bármikor, bárki által, bármilyen sporttevékenység során is alkalmazható
  • a nyaki gerinc sercegésének csökkenése
  • a háti és lapocka környéki izomfájdalmak csökkenése
  • vállízületi lágyrész fájdalmak csökkenése
  • korábbi sportsérülések fájdalmainak enyhülése, megszűnése
  • erősebb / stabilabb derékérzet
  • korai teniszkönyök és csuklóízületi problémák oldódása, enyhülése
  • radikálisan javuló tartás
  • térdízületi problémák enyhülése
  • előre helyezett fejtartás megelőzése, a gerinc görbületeinek megtartása
  •  a gerinc és ízületi fájdalmak, porckorongsérv, vagy kiújulásának elkerülése

Amenyiben felkeltettem érdeklődését, vegye fel velem a kapcsolatot…

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás